Дистанційне навчання з біології з 19.04. 2021 р. по 07.
05. 2021року
6 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
1. |
Особливості будови грибів: грибниця, плодове тіло |
§48 |
Замалювати будову шапинкового гриба. Відповісти на завдання 2 стор. 221 |
2. |
Макроскопічні гриби: особливості живлення та роль у
природі |
§49 |
Завд. 2 стор. 225 |
3. |
Отруйні гриби |
§50 |
|
4. |
Гриби їстівні та неїстівні |
§51 |
|
5. |
Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних
грибів своєї місцевості |
§ |
Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних
грибів своєї місцевості стор. 247 |
6. |
Мікроскопічні гриби: дріжджі та цвілеві гриби |
§52 |
Завдання 5. Стор. 239 |
7. |
Розмноження та поширення грибів, мікроскопічні гриби,
що викликають хвороби рослин |
§53 |
Завд. 2 стор. 242 |
8. |
|
§ |
|
7 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
1. |
Соціальна поведінка. Типи угрупувань тварин за К.
Лоренцем |
§45 |
|
2. |
Міні – проект: (на вибір) Угрупування тварин. Чому
мігрують тварини |
§ |
Міні – проект: (на вибір) Угрупування тварин. Чому
мігрують тварини |
3. |
Комунікація тварин |
§46 |
|
4. |
Використання тваринами знарядь праці. Елементарна
розумова діяльність |
§47 |
|
5. |
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення |
§45-47 |
Міні – проект: як вчаться пташенята. Як тварини
користуються знаряддями праці |
8 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
1. |
Поняття про сигнальні системи. Мова. Мислення.
Свідомість. |
§49 |
|
2. |
Навчання і пам'ять . |
§50 |
Дослідження різних видів пам’яті |
3. |
Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності
людини |
§51 |
Тестова перевірка стор. 240 |
4. |
Біоритми людини. Сон і неспання |
§52 |
|
5. |
Самоконтроль знань з теми |
§ |
Самоконтроль знань з теми стор. 244 |
9 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацю вати§ |
Робота в зошиті |
1. |
Еукаріоти |
§53 |
Таблиця стор. 227, самоконтроль стор. 229 |
2. |
Екосистема. Різноманітність екосистем |
§54 |
Робота зі схемою стор. 233 |
3. |
Екосистеми та їх функціонування |
§55 |
Завдання стор. 236-237 |
4. |
Екологічні чинники |
§56 |
|
5. |
Середовище існування |
§57 |
Таблиця стор. 245 |
6. |
Екосистеми та їх стабільність |
§58 |
Таблиця стор. 249 |
7. |
Біосфера як цілісна система |
§59 |
|
8. |
|
§ |
|
10 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацю вати§ |
Робота в зошиті |
1. |
Репродукція як
механізм забезпечення безперервності існування видів |
§44 |
Завдання 1,2 стор. 186 |
2. |
Клітинний цикл. Ріст і розвиток клітин |
§45 |
|
3. |
Статеві клітини і запліднення. Лабораторна робота будова статевих клітин |
§46 |
Лабораторна робота
будова статевих клітин. Стор. 188 |
4. |
Особливості репродукції людини |
§47 |
Завд. 4 стор. 190 |
5. |
Сучасні можливості та перспективи репродуктивної
медицини |
§48 |
Завд. 3 стор. 192 |
6. |
Ембріогенез людини. Явище ембріональної індукції |
§49 |
|
7. |
Лабораторна робота. Вивчення ембріогенезу людини |
§49 |
Лабораторна робота. Вивчення ембріогенезу людини стор.
196 |
11 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацю вати§ |
Робота в зошиті |
1. |
Застосування біологічних досліджень у селекції |
§55 |
|
2. |
Сучасні методи селекції тварин, рослин, мікроорганізмів |
§56 |
Таблиця стор. 221 |
3. |
Вчення В.І.Вавилова про центри різноманітності та
походження культурних рослин |
§57 |
Таблиця стор. 225 |
4. |
Застосування результатів біологічних досліджень у
медицині |
§58 |
Скласти таблицю Внесок вітчизняних вчених у розвиток
медицини |
5. |
Досягнення трансплантології, репродуктивної медицини та
донарства |
§59 |
Робота з термінами |
Дистанційне навчання з біології з 09 .04 по 16.04 2021
року
6 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Значення рослин для існування життя на планеті Земля |
повторити§44-46 |
Скласти схему :значення рослин для існування життя на планеті Земля |
2. |
Поняття про гриби та особливості їх живлення |
§47 |
Виписати терміни |
7 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Репродуктивна поведінка тварин |
§43 |
|
2. |
Територіальна поведінка |
§44 |
Виписати терміни |
8 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи |
§47 |
Виписати терміни, виконати лабораторне дослідження
стор. 223 |
2. |
Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини |
§48 |
Порівняти умовні і безумовні рефлекси |
9 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Основи еволюційної філогенії та систематики |
§50 |
Виписати терміни, заповнити таблицю стор. 215 |
2. |
Система органічного світу. Віруси |
§51 |
Охарактеризувати: пріони, віроїди |
10 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб
людини. Медико – генетичне консультування та його організація |
§43 |
|
2. |
Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних
задач |
§ |
Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних
задач стор. 173 |
11 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Концепція сталого розвитку та її значення |
§54 |
|
2. |
Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної
взаємодії у справі охорони довкілля |
§53 |
Доопрацювати практичну роботу 3 |
6 клас
1. Екологічні групи рослин. опрацювати стор. 196 - 203, опрацювати терміни, виписати в зошит екологічні групи рослин.
2.Рослинні угрупування., опрацювати стор. 203 - 209, терміни і поняття, які потрібно засвоїти.
3.В зошитах створити схему Значення рослин для існування життя на Землі
4.Гриби.Особливості їх живлення.Опрацювати стор. 214 - 218, в зошитах таблицю стор. 218.
5.Особливості будови грибів. Опрацювати стор. 218 - 221, опрацювати терміни і поняття, Намалювати грибну клітину стор. 219https://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0
Дистанційне навчання з біології з 11.01 по 22. 01 2021
року
6 клас біологія
№ п/п |
Зміст уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Пагін, його будова |
§26 |
Виписати основні терміни, типи бруньок, типи пагонів,
листкорозміщення |
2. |
Стебло – осьова частина пагона |
§27 |
Заповнити таблицю на стор. 122. |
3. |
Листок – бічний орган пагона |
§28 |
Виписати основні терміни |
4. |
Внутрішня будова
листка |
§29 |
Виконати завдання на стор. 132 |
7 клас біологія
№ п/п |
Зміст уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Загальна характеристика класу Ссавці |
§26(стар.) §22(нові) |
Виписати в
зошит: Шкірні залози ссавців – Рогові похідні шкіри -
Особливості розмноження ссавців - . Коротко відповісти на запитання стор. 87 |
2. |
Розмаїтість ссавців:яйцекладні, сумчасті, комахоїдні,
рукокрилі. |
§27(стар.) §23(нові) |
Охарактеризувати ссавців: -яйцекладні: -сумчасті: -плацентарні. |
3. |
Розмаїтість ссавців:гризуни, зайцеподібні, копитні. |
§28(стар.) §24(нові) |
Скласти коротку характеристику плацентарних ссавців: гризуни, зайцеподібні, копитні. |
4. |
Розмаїтість ссавців:хижі, китоподібні |
§29, 30(стар.) (без Примати) §25(нові) |
Скласти коротку характеристику плацентарних ссавців: хижі, китоподібні. Відповісти на запитання рубрики Для кмітливих і допитливих стор. 97. Підготувати міні проект (на вибір) -Тварини будівельники; -Зуби Ссавців. |
8 клас біологія
№ п/п |
Зміст уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Поняття про
внутрішнє рідке середовище організму |
§17 |
Виписати :- склад крові, -функції крові, -ШОЕ. |
2. |
Еритроцити . Групи крові. Правила переливання крові. |
§18 |
Дати характеристику особливостей будови еритроцитів,їх
функцій. Групи крові, резус фактор, резус – конфлікт. |
3. |
Лейкоцити, тромбоцити. Зсідання крові. |
§19 |
Описати поетапно як утворюється тромб. Що таке гемофілія? Функції лейкоцитів. |
4. |
Серце, його будова та функції |
§20 |
Виписати терміни. Відповісти на запитання стор.101. |
9 клас біологія
№ п/п |
Зміст уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Статеві клітини та запліднення |
§30 |
Замалювати будову сперматозоїда та яйцеклітини.
Виписати терміни. Заповнити таблицю стор. 129. |
2. |
Закономірності індивідуального розвитку |
§31 |
Виписати терміни. Заповнити таблицю стор. 133. |
3. |
Періоди онтогенезу в багатоклітинному організмі |
§32 |
Опрацювати стор.138. |
4. |
Самоконтроль знань |
§27-32 |
Опрацювати самоконтроль знань. |
10 клас біологія
№ п/п |
Зміст уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Генетика як наука |
§28 |
Методи генетики |
2. |
Зберігання генетичної інформації в клітинах |
§29 |
Відповісти на запитання 1-5 стор. 120. |
3. |
Передавання генетичної інформації з покоління в
покоління |
§30 |
Виписати терміни
|
4. |
Реалізація спадкової інформації, транскрипція та
процесинг РНК. |
§31 |
Виписати : -
етапи
транскрипції; -
типи РНК. Завдання 1 стор. 124. |
11 клас біологія
№ п/п |
Зміст уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
1. |
Предмет вивчення екології,її завдання, методи |
§33 |
Виписати методи екології. Заповнити таблицю стор. 127 |
2. |
Екологічні зв’язки, екологічні закони. |
§34 |
Заповнити таблицю стор. 131, опрацювати питання стор.
131. |
3. |
Екологічні чинники та їх класифікація |
§35 |
Виконати самостійну роботу стор. 134 – 135. |
4. |
Закономірності впливу екологічних чинників на організми
та їх угрупування |
§36 |
Заповнити таблицю стор. 139. Самостійна робота з
графіком стор. 138. |
Немає коментарів:
Дописати коментар