Дистанційне навчання - біологія

Дистанційне навчання з біології з 19.04. 2021 р. по 07. 05. 2021року

6 клас

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

1.

Особливості будови грибів: грибниця, плодове тіло

§48

Замалювати будову шапинкового гриба.

Відповісти на завдання 2 стор. 221

2.

Макроскопічні гриби: особливості живлення та роль у природі

§49

Завд. 2 стор. 225

3.

Отруйні гриби

§50

 

4.

Гриби їстівні та неїстівні

§51

 

5.

Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості

§

Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості стор. 247

6.

Мікроскопічні гриби: дріжджі та цвілеві гриби

§52

Завдання 5. Стор. 239

7.

Розмноження та поширення грибів, мікроскопічні гриби, що викликають хвороби рослин

§53

Завд. 2 стор. 242

 8.

 

§

 

 

 

7 клас

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

1.

Соціальна поведінка. Типи угрупувань тварин за К. Лоренцем

§45

 

2.

Міні – проект: (на вибір) Угрупування тварин. Чому мігрують тварини

§

Міні – проект: (на вибір) Угрупування тварин. Чому мігрують тварини

3.

Комунікація тварин

§46

 

4.

Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність

§47

 

5.

Еволюція поведінки тварин, її  пристосувальне значення

§45-47

Міні – проект: як вчаться пташенята. Як тварини користуються знаряддями праці

 

 

8 клас

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

1.

Поняття про сигнальні системи. Мова. Мислення. Свідомість.

§49

 

2.

Навчання і пам'ять .

§50

Дослідження різних видів пам’яті

3.

Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини

§51

Тестова перевірка стор. 240

4.

Біоритми людини. Сон і неспання

§52

 

5.

Самоконтроль знань з теми

§

Самоконтроль знань з теми стор. 244

 

9 клас

 

п/п

Тема уроку

Опрацю

вати§

Робота в зошиті

1.

Еукаріоти

§53

Таблиця стор. 227, самоконтроль стор. 229

2.

Екосистема. Різноманітність екосистем

§54

Робота зі схемою стор. 233

3.

Екосистеми та їх функціонування

§55

Завдання стор. 236-237

4.

Екологічні чинники

§56

 

5.

Середовище існування

§57

Таблиця стор. 245

6.

Екосистеми та їх стабільність

§58

Таблиця стор. 249

7.

Біосфера як цілісна система

§59

 

8.

 

§

 

 

 

10 клас

 

п/п

Тема уроку

Опрацю

вати§

Робота в зошиті

1.

 Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів

§44

Завдання 1,2 стор. 186

2.

Клітинний цикл. Ріст і розвиток клітин

§45

 

3.

Статеві клітини і запліднення. Лабораторна робота  будова статевих клітин

§46

Лабораторна робота  будова статевих клітин. Стор. 188

4.

Особливості репродукції людини

§47

Завд. 4 стор. 190

5.

Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини

§48

Завд. 3 стор. 192

6.

Ембріогенез людини. Явище ембріональної індукції

§49

 

7.

Лабораторна робота. Вивчення ембріогенезу людини

§49

Лабораторна робота. Вивчення ембріогенезу людини стор. 196

 

11 клас

 

п/п

Тема уроку

Опрацю

вати§

Робота в зошиті

1.

Застосування біологічних досліджень у селекції

§55

 

2.

Сучасні методи селекції тварин, рослин, мікроорганізмів

§56

Таблиця стор. 221

3.

Вчення В.І.Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин

§57

Таблиця стор. 225

4.

Застосування результатів біологічних досліджень у медицині

§58

Скласти таблицю Внесок вітчизняних вчених у розвиток медицини

5.

Досягнення трансплантології, репродуктивної медицини та донарства

§59

Робота з термінами

 


Дистанційне навчання з біології з 09 .04 по 16.04 2021 року

6 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати  §

Робота в зошиті

1.

Значення рослин для існування життя на планеті Земля

повторити§44-46

Скласти схему :значення рослин для існування життя  на планеті Земля

2.

Поняття про гриби та особливості їх живлення

§47

Виписати терміни

 

7 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати  §

Робота в зошиті

1.

Репродуктивна поведінка тварин

§43

 

2.

Територіальна поведінка

§44

Виписати терміни

 

8 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати  §

Робота в зошиті

1.

Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи

§47

Виписати терміни, виконати лабораторне дослідження стор. 223

2.

Умовні рефлекси. Формування поведінкових реакцій людини

§48

Порівняти умовні і безумовні рефлекси

 

9 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати  §

Робота в зошиті

1.

Основи еволюційної філогенії та систематики

§50

Виписати терміни, заповнити таблицю стор. 215

2.

Система органічного світу. Віруси

§51

Охарактеризувати: пріони, віроїди

 

 

10 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати  §

Робота в зошиті

1.

Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини. Медико – генетичне консультування та його організація

§43

 

2.

Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач

§

Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач стор. 173

 

 

11 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати  §

Робота в зошиті

1.

Концепція сталого розвитку та її значення

§54

 

2.

Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля

§53

Доопрацювати практичну роботу 3

 














Завдання з біології з 06 квітня по 24 квітня 2020 року
6 клас
1. Екологічні групи рослин. опрацювати стор. 196 - 203, опрацювати терміни, виписати в зошит екологічні групи рослин.
2.Рослинні угрупування., опрацювати стор. 203 - 209, терміни і поняття, які потрібно засвоїти.
3.В зошитах створити схему Значення рослин для існування життя на Землі
4.Гриби.Особливості їх живлення.Опрацювати стор. 214 - 218, в зошитах таблицю стор. 218.
5.Особливості будови грибів. Опрацювати стор. 218 - 221, опрацювати терміни і поняття, Намалювати грибну клітину стор. 219https://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0


7 клас
1.     Форми поведінки тварин. Опрацювати §46,навести приклади видів поведінки тварин.
2.     Соціальна поведінка тварин. Опрацювати §47, https://www.youtube.com/watch?v=CvuBntwNkR0
3.     Типи угрупувань тварин. Опрацювати §48
4.     Скласти міні проект «Чому мігрують тварини», «Як спілкуються тварини»
5.     Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки. Опрацювати §49
8 клас

1.     Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю. Опрацювати §45, виконати дослідницький практикум стор. 216.
2.     Сенсорні системи нюху, смаку, рецептори внутрішніх органів. Опрацювати §46
3.     Поняття про ВНД. Опрацювати §48
4.     Поняття про сигнальні системи. Мова. Мислення. Свідомість.  Опрацювати §49
5.     Навчання і пам'ять, опрацювати §50,

9 клас

1.Неклітинні форми життя . Віруси. Опрацювати §51,
2. Екосистема. Різноманітність екосистем. опрацювати§54,скласти схему стор. 233. https://www.youtube.com/watch?v=CTy4eV_mA7g&t=63s
3. Екосистеми та їх функціонування. Опрацювати §55,
4.  Екологічні чинники. Опрацювати §56,
5. Середовище існування. Опрацювати §57
6. Екосистеми та їх стабільність. Опрацювати §58


10 клас
1.Опрацювати стор. 174 – 176, виконати самоконтроль знань стор. 177- 178
2. Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Опрацювати §44,
3. Клітинний  цикл. Ріст і розвиток клітин. Опрацювати §45і завдання стор 186
4.Статеві клітини і запліднення. Опрацювати §46, замалювати в зошиті та описати будову статевих клітин.



11 клас
1.     Екологічна політика в Україні. Опрацювати§52, в зошитах заповнити таблицю стор 203.
2.     Червона книга та чорний список видів тварин. Зелена книга України. Опрацювати §53. https://www.youtube.com/watch?v=TopokeVez2U
3.      Виконати практичну роботу3 стор. 206 – 208.
4.     Концепція сталого розвитку та її значення.  Опрацювати §54,узагальнення стор. 213.






Дистанційне навчання з біології з 11.01 по 22. 01 2021 року

6 клас біологія

№ п/п

Зміст уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

1.

Пагін, його будова

§26

Виписати основні терміни, типи бруньок, типи пагонів, листкорозміщення

2.

Стебло – осьова частина пагона

§27

Заповнити таблицю на стор. 122.

3.

Листок – бічний орган пагона

§28

Виписати основні терміни

4.

Внутрішня  будова листка

§29

Виконати завдання на стор. 132

 

 

7 клас біологія

№ п/п

Зміст уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

1.

Загальна характеристика класу Ссавці

§26(стар.)

§22(нові)

Виписати в  зошит:

Шкірні залози ссавців –

Рогові похідні шкіри - 

Особливості розмноження ссавців - .

Коротко відповісти на запитання стор. 87

2.

Розмаїтість ссавців:яйцекладні, сумчасті, комахоїдні, рукокрилі.

§27(стар.)

§23(нові)

Охарактеризувати ссавців:

-яйцекладні:

-сумчасті:

-плацентарні.

3.

Розмаїтість ссавців:гризуни,  зайцеподібні, копитні.

§28(стар.)

§24(нові)

Скласти коротку характеристику плацентарних ссавців:

 гризуни, 

зайцеподібні,

 копитні.

4.

Розмаїтість ссавців:хижі, китоподібні

§29, 30(стар.) (без Примати)

§25(нові)

Скласти коротку характеристику плацентарних ссавців:

хижі,

китоподібні.

Відповісти на запитання рубрики Для кмітливих і допитливих  стор.  97.

Підготувати міні проект (на вибір)

-Тварини будівельники;

-Зуби Ссавців.

 

 

8 клас біологія

№ п/п

Зміст уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

1.

Поняття про  внутрішнє рідке середовище організму

§17

Виписати :- склад крові,

-функції крові,

-ШОЕ.

2.

Еритроцити . Групи крові.  Правила переливання крові.

§18

Дати характеристику особливостей будови еритроцитів,їх функцій. Групи крові, резус фактор, резус – конфлікт.

3.

Лейкоцити, тромбоцити. Зсідання крові.

§19

Описати поетапно як утворюється тромб.

Що таке гемофілія?

Функції лейкоцитів.

4.

Серце, його будова та функції

§20

Виписати терміни. Відповісти на запитання стор.101.

 

 

9 клас   біологія

№ п/п

Зміст уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

1.

Статеві клітини та запліднення

§30

Замалювати будову сперматозоїда та яйцеклітини. Виписати терміни. Заповнити таблицю стор. 129.

2.

Закономірності індивідуального розвитку

§31

Виписати терміни. Заповнити таблицю стор. 133.

3.

Періоди онтогенезу в багатоклітинному організмі

§32

Опрацювати стор.138.

4.

Самоконтроль знань

§27-32

Опрацювати самоконтроль знань.

 

 

 

10 клас  біологія

№ п/п

Зміст уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

1.

Генетика як наука

§28

Методи генетики

2.

Зберігання генетичної інформації в клітинах

§29

Відповісти на запитання 1-5  стор. 120.

3.

Передавання генетичної інформації з покоління в покоління

§30

Виписати  терміни

4.

Реалізація спадкової інформації, транскрипція та процесинг РНК.

§31

Виписати :

-         етапи транскрипції;

-         типи РНК.

Завдання 1 стор. 124.

 

 

11 клас біологія

№ п/п

Зміст уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

1.

Предмет вивчення екології,її завдання, методи

§33

Виписати методи екології.

Заповнити таблицю стор. 127

2.

Екологічні зв’язки, екологічні закони.

§34

Заповнити таблицю стор. 131, опрацювати питання стор. 131.

3.

Екологічні чинники та їх класифікація

§35

Виконати самостійну роботу стор. 134 – 135.

4.

Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угрупування

§36

Заповнити таблицю стор. 139. Самостійна робота з графіком стор. 138.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар