Дистанційне навчання - геграфія

Дистанційне навчання з географії з19.04. 2021 р. по 07. 05. 2021року

6 клас

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Біосфера і ґрунти. Складові біосфери

§55

Виписати терміни. Виконати завдання 7 стор. 203.

 

2.

Властивості грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинність і тваринний світ

§56

 

Виконати завдання 8 стор. 209

3.

Природні комплекси. Географічна оболонка

§57

Виписати терміни.

 

4.

Природні зони Землі, їх особливості

§58

Виписати терміни.

 

5.

Практична робота 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості

§59

Практична робота 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості. Стор. 216

 

6.

Населення Землі

§60

 

 

7.

Людські раси. Найчисельніші народи світу.

§61

 

Практична робота 9. Стор. 223

8.

Держави – сусіди України на політичній карті світу

§

Завдання 7,8

Стор. 226

 

 

 

 

 

7 клас

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Атлантичний океан. Географічне положення. Клімат і води

§56

 

Практична робота 12. Нанесення географічної номенклатури океану. стор. 274

2.

Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану.

§56

Завдання з рубрики працюємо самостійно

 

 

3.

Індійський океан. Географічне положення. Клімат і води. Рельєф дна.

§57

 

Практична робота 12. Нанесення географічної номенклатури океану. стор. 282

4.

Види господарської діяльності в океані. Охорона природи океану.

§57

Виконати завдання з рубрики працюємо в групах стор.282

 

5.

Північний Льодовитий океан. Географічне положення океану в високих широтах.

§58

 

Практична робота 12. Нанесення географічної номенклатури океану. стор. 288

6.

Льодовий режим океану. Органічний світ і природні ресурси

§58

 

 

7.

 

§

 

 

8.

 

§

 

 

 

 

8 клас

 

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Урбанізація , причини, що її зумовлюють. Мегаполіси. Світові міста. Хибна урбанізація.

§53

Виписати причини урбанізації.

 

2.

Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. однонаціональні та багатонаціональні країни

§55

Навести приклади однонаціональних і багатонаціональних країн

 

3.

Національний склад населення України. Етнічні групи

§56

Визначити етнічні групи , які мешкають в нашій області

 

4.

Релігія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні

§57

 

 

5.

Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення

§58

Завдання 5 стор. 237

 

 

9 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Транспорт світу. Найбільші морські порти. Міжнародні транспортні коридори

§39

 

Транспорт світу. Найбільші морські порти.

2.

Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Торгівля в Україні

§40

Завдання 4 стор. 195

 

3.

Світова торгівля. Основні напрямки зовнішньоторгівельних зав’язків

§41

Виписати терміни.

 

4.

Туризм в Україні

§42

Завдання 5 стор.203

 

5.

Туризм у світі. Основні туристичні регіони світу

§43

Скласти рейтинг країн світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО

 

6.

Роль науки й освіти в суспільстві. Освіта. Охорона здоров’я

§44

Розкрити роль науки і освіти в суспільстві

 

 

 

 

10 клас

№ п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Особливості господарства.

§41

 

 

2.

Практична робота 6

§41

Практична робота 6. Райони видобування нафти, руд кольорових металів, центри їх перероблення, транспортні магістралі та порти в Африці.стор.234

 

3.

Єгипет

§42

Скласти економіко – географічну характеристику Єгипту

 

 

11 клас

п/п

Тема уроку

Опрацювати§

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва

§31

Завдання стор. 133

 

2.

Дослідження стор. 150( на вибір)

§

 

 

3.

Хімічна промисловість і машинобудування в Україні:сучасний стан розвитку

§32

Завдання 1, 2 стор. 138

 

 












Дистанційне навчання з 09. 04 2021 року по 16.04.2021 року

Географія 6 клас

Шановні учні 6 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

 

1.

Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Багаторічна мерзлота

§52

Виписати терміни, поняття

 

 

2.

Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води.

§53

Виписати терміни

 

Позначити райони термальних вод

 

3.

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод світового океану і суходолу

§54

 

 

 

 

 

 

 

Географія 7 клас

Шановні учні 7 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Тихий океан

§54

Скласти план подорожі по океану

Практична робота 12. Позначення географічних об’єктів та течій океану стор 262.

2.

Органічний світ і природні ресурси. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків

§55 до стор. 264

 

 

 

3.

Острови в Тихому океані, їх походження та природні особливості

§55 стор. 264

Працюємо самостійно, стор. 267

 

4.

 

§

Завдання

Практична робота

 

Географія 8 клас

Шановні учні 8 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні

§51

Виписати чинники розселення населення

 

2.

Міське, сільське населення. Сільські, міські населені пункти в Україні та країнах світу.

§52, 54

Виписати класифікацію міст, сіл.

Позначити міста – мільйонери України

3.

Урбанізація. Міські агломерації. Світові міста

§53

Виписати терміни, класифікацію агломерацій.

 

 

 

§

 

 

 

 

 

Географія 9 клас.

Шановні учні 9 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті, к/к

1.

транспорт і його роль в економіці

§37

Виписати терміни, дати характеристику видам транспорту України.

2.

Транспорт України

§38

Навести приклади найбільших транспортних вузлів України

3.

Транспорт світу. Найбільші морські порти.

§39

Позначити на контурній карті найбільші морські порти і аеропорти світу.

4.

 

 

 

 

 

Географія 10 клас

Шановні учні 10 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Особливості географічного положення Африки. Сучасна політична карта Африки.

§39

 

 

2.

Характеристика секторів економіки. Найважливіші транспортні магістралі. Туристичні райони

§40

 

Позначити на контурній карті найбільші райони туризму

 

 

Географія 11 клас

Шановні учні 11 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Сучасні риси економіки України

§29

Практична робота 10. Аналіз секторної економіки України

 

2.

Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні

§30

Виписати терміни.

 

 












6 клас
1.Життя в океанах і морях. Опрацювати стор.169 - 172
2.Води суходолу. Річки. Пороги і водоспади. практична робота 6 .Опрацювати стор173 - 176. В зошиті намалювати схему річки і визначити її складові.
3. Живлення і режим річок. Робота річок. Опрацювати стор.176 - 178.Практ. робота 7 стор 178 виконати в контурних картах.
4. Озера.Штучні водойми.Опрацювати стор.179 - 182, практ робота7.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q
5.Болота. Опрацювати стор. 183 - 185. Занотувати в зошиті екологічне значення боліт.
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M


7 клас
1.Дослідження  і освоєння материка. Опрацювати  стор.192 - 195, Практичне завдання 2 стор 195.
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0
2.Тектонічна будова. Рельєф. Корисні копалини. Опрацювати стор.196 - 202Практична робота 10, стор. 202
3. Клімат. Кліматичні пояси. Опрацювати стор.202 -211.В зошитах виконати практ роботу 11.
4.Води суходолу. Практ. робота 10. Опрацювати стор. 211 - 216
5. Природні зони. Опрацювати стор. 221 - 232.
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M
6.Вертикальна поясність. стор 230 -232


8 клас
1. Природно - заповідний фонд України. Опрацювати стор. 192 - 198, виконати практичну роботу 10 стор 198.
https://www.youtube.com/watch?v=zpzPWqmk6AI
2. Кількість населення. Природний рух. Опрацювати стор. 200 - 203 Виконати практ. роботу 11 стор. 203
3.Зміна кількості населення в Україні і світі. Опрацювати стор. 204 - 209 Виконати практ. роботу 12 стор. 209

9 клас
1.Машинобудування світу. Опрацювати стор. 150 - 155, виконати дослідження стор. 155.
2. Виробництво тканин, одягу, взуття. Опрацювати стор. 156 - 164
3. Харчова промисловість України. Опрацювати стор.165 - 170
 4. Виробництво продуктів харчування в світі. Опрацювати  стор. 170 - 174, виконати дослідження стор. 174.

10 клас
1.Мікронезія, Меланезія, Полінезія. Опрацювати стор. 164 - 169
https://www.youtube.com/watch?v=Icvlgs7kr9A
2. Америка. Субрегіони Америки. Опрацювати стр. 171 - 175
3. Населення та його розміщення. Опрацювати стор. 176 - 180
4. Особливості господарства. Опрацювати стор. 181 - 187, виконати практ. роботу 4 стор. 187.
5. США. Скласти план екскурсії по США


11 клас
1. Глобальна економіка. Опрацювати стор. 88 - 91
2. Міжнародний ринок товарів. Опрацювати стор. 91 - 96
https://www.youtube.com/watch?v=73zRuKvAZRU
3. Глобальні ланцюги доданої вартості. Опрацювати стор.96 - 99.
4. Особливості розвитку виробництв третинного сектору світової економіки.Опрацювати стор. 99 - 102.Виконати практ. роботу стор 102
5. Політична географія. Опрацювати стор. 103 - 107





Завдання з географії з 06.04.2020 по 24.04 2020
6 клас
1.     Льодовики . Багаторічна мерзлота. Опрацювати §52,8 завдання, стор 190 виконати в зошиті.
2.     Підземні води. Опрацювати §53, завдання після §.
3.     Значення вод суходолу для природи і людини.. Охорона вод Землі. Опрацювати §54, В зошитах скласти схему Значення вод суходолу.
4.     Виконати підсумковий контроль знань стор 198.
5.     Складові біосфери. Опрацювати §55, завдання 7 стор. 203 виконати в зошитах.
6.     Властивості ґрунтів. Карта ґрунтів. Опрацювати §56, виконати контроль знань стор. 210.
7 клас
1.     Зміни природи материка людиною. Опрацювати §49,рубрику «Працюємо самостійно» стор. 235, виконати в зошитах.
2.     Населення Євразії . Держави. Практична робота 10, стор. 239, опрацювати §50,стор 244 виконати рубрику « Працюємо самостійно»
3.     Країни Європи Опрацювати §51
4.     Україна та її сусіди. опрацювати §52
5.     Країни Азії. Китай. Японія. Індія. опрацювати §53
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ. ЄВРАЗІЯ
І варіант
Низький рівень (одна правильна відповідь 0,5 балів)
1. Місце, де знаходиться «полюс холоду» Північноїпівкулі:
а) Тібет;б) Оймякон;      в) Верхоянськ;г) Черрапунджі
2. Найвища точка Європи:
а) Везувій;б) Арарат;в) Джомолунґма;г) Монблан
3. Крайняпівнічна точка материка — мис:
а) Рока;б) Піай;в) Дежньова;   г) Челюскін
4. НайбільшийпівострівЄвразії:
а) Індостан;б) Аравійський;в) Піринейський;г) Скандинавський
5. До гірАльпійськогогоротворення належать:
а) Уральські;б) Скандинавські;в) Саяни;г) Кавказькі
6. Визначте пару держав, якімаютьспільнийсухопутний кордон.
а) Китай і Японіяб)Росія і Німеччина
в) Індія і Японіяг)Італія і Франція
Середній рівень (за правильно виконане завдання по 1 балу)
7. Сполучіть географічний об’єкт з його назвою:
а) Каспійське      1) море
б) Берингова       2) затока
в) Бенгальська    3) озеро
                             4) протока
8. Виберіть три річки, які належать до басейну Північного льодовитого океану:
а) Об б) Волга в) Дніпро г) Єнісей д) Лена

А
Б
В
1



2



3



9. Сполучіть країну та її столицю
а) Китай1) Париж
б) Франція            2) Пекін
в) Італія3) Токіо
 4) Рим
Достатній рівень (за правильно виконане завдання по 1,5 бали)
10. За наведениминазвигеографічнихоб’єктівЄвразіїпозначтеїх на картосхемівідповідними цифрами.
Альпи-1; Мис Піай -2; Аравійський півострів – 3; Озеро Байкал – 4; Чорне море - 5
11. Дайте розгорнуту відповідь.
Опишіть одну з екологічних проблем Євразії.
Високий рівень (за правильно вирішену задачу 1,5 бали)
12. Ви вирішили піднятися на оглядовий майданчик гори Монблан на висоті 200 метрів.Атмосферний тискбіляпідніжжя гори становить 720 мм рт.ст.. Визначтеатмосфернийтиск на оглядовомумайданчику.
13. Встановітьвисоту гори Говерла, якщовідомо, що на їївершині температура становить  -60С, а біляпідніжжя +60С.


7.Океани.Тихий океан.Опрацювати §54, виконати практичну роботу 12 стор. 262.


8 клас
1.     Статево – віковий склад населення світу й України. Опрацювати §49, виконати практичну роботу 12 стор 209.
2.     Механічний рух населення:причини і види міграцій. Опрацювати §50
3.     Густота населення у світі та Україні. Опрацювати §51,виписати в зошити чинники розміщення населення.
4.     Міські і сільські населені пункти. Міське населення,опрацювати   §52, скласти стовпчикову діаграму міст – мільйонерів України
5.     Урбанізація. Міські агломерації. Світові міста.сільські населені пункти . Опрацювати §53,54.
6.     Етноси .Опрацювати §57


9 клас
1.     Транспорт і його роль в економіці. Опрацювати §37
2.     Транспорт України. Опрацювати §38, письмово дати відповідь на 5 завдання стор. 184. https://www.youtube.com/watch?v=iPY5Rripe5E
3.     Транспорт світу. https://www.youtube.com/watch?v=1QBSn7EXsXo, опрацювати§39
4.     Торгівля в Україні. Опрацювати §40, письмово завд. 5 стор. 195.
5.     Світова торгівля. Опрацювати §41, виконати географічний інтерактив  стор. 198.
10 клас
1.     Канада. Опрацювати §37. https://www.youtube.com/watch?v=3oDdjE1WQO0
2.     Бразилія . Опрацювати §38https://www.youtube.com/watch?v=7o8MME0Ka6w
3.     Практична робота 5 стор. 215можна виконати в зошитах.
4.     Африка.  Субрегіони Африки та їх політико – географічні особливості. Опрацювати §39виконати дослідження на вибір стор. 222.

11 клас

1.     Українська держава і територія держави України. Опрацювати §27,.
2.     Населення України: динаміка чисельності, природний, механічний рух, статево – вікова структура, системи розселення.  Опрацювати §28, виконати практичну роботу стор. 118.
3.     Сучасні риси національної економіки України. Опрацювати §29, виконати практичну роботу 10 стор. 123
4.     Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини та металів. Опрацювати §30.


Дистанційне навчання з 11.01.2021.року по 22.01.2021 року.

Географія 6 клас

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

 

1.

Будова атмосфери

§31

Замалювати  схему газового  складу атмосферного повітря та склад атмосфери – стор. 109, 112

 

 

2.

Добовий хід температури повітря

§32

1.Виписати причини зміни температури повітря протягом доби.

Правило: (записати і виділити) В тропосфері температура знижується на 0,6˚С на 100 м висоти.

2.Практична робота № 4.

1.     Визначити температуру повітря  на висоті 3 км, якщо на рівні моря - + 23˚С.

2.     Визначити температуру повітря   на вершині гори, якщо поблизу підніжжя вона становить + 18˚С. Абсолютна висота підніжжя гори становить 500 м, а вершини – 2500м.

3.Практична робота №5.

1. За даними календаря погоди розрахуйте середньомісячну температуру повітря та амплітуду температури  за будь-який місяць.

2. побудуйте графік температури за даними:

місяці

      температура

Січень

          -13

Лютий

           -9

Березень

           -4

Квітень

            5

Травень

            13

Червень

            15

Липень

            17

Серпень

            16

Вересень

            11

Жовтень

               5

Листопад

               -2

Грудень

               -8

 

 

 

 

3.

Річний хід температури повітря

§33

Виписати терміни, коротко відповісти на запитання стор. 120.

 

 

4.

Атмосферний тиск

§34

Виписати терміни,

Правило: (записати і виділити)

У тропосфері з підняттям на кожні 100м тиск зменшується приблизно на 10 мм. рт. ст.

Нормальний тиск – 760 мм. рт. ст.

Практична робота №4 (продовження).

3.     Тиск на рівні моря становить 750 мм. рт. ст. Який тиск відчувають мандрівники на повітряній кулі на висоті 5 км.

 

 

 

Географія 7 клас

Шановні учні 7 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Антарктида

§31

 

Практична робота

2.

Природа материка

§32

Природні багатства,

Екологічні проблеми материка

 

3.

Північна Америка

§33

Завдання стор. 158 (рубрика працюємо  самостійно)

Практична робота №9, стор.158

4.

Тектонічні структури, рельєф.

§34

Завдання стор. 162

Практична робота №9, стор.162

 

 

 

Географія 8 клас

Шановні учні 8 класу, ваші завдання записані в зошитах,  контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

Географія 9 клас.

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті, к/к

1.

Лісове господарство. Основні лісові пояси світу. Лісо забезпеченість

§16

Виписати терміни, дати характеристику лісистості території України за регіонами, побудувати стовпчикову діаграму.

2.

Класифікація мінеральних ресурсів за використанням.

§17

Виписати терміни, охарактеризувати в схемі нетрадиційні джерела енергії.

3.

Видобування вугілля, нафти, природного газу. Основні закономірності розміщення родовищ вугілля, нафти, природного газу.

§18

Виписати основні вугільні басейни світу, України.

Країни – експортери нафти.

4.

Практична робота № 4.

§ 18

Практична робота № 4.Позначення на к/к найбільших басейнів видобутку кам’яного вугілля, нафти , природного газу (стор. 89 підручника)

 

Шановні учні 9 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

 

Географія 10 клас

Шановні учні 10 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Австралія

§29

Підготувати повідомлення про українську діаспору в Австралії

 

2.

Австралійський союз

§30

На вибір виконати дослідження , стор. 163,

Зовнішні економічні зв’язки :

Експорт

Імпорт

Партнери

Позначити на к\к найбільші міста Австралії та  їх промислову спеціалізацію

 

 

Географія 11 клас

Шановні учні 10 класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.

п/п

Тема уроку

Опрацювати §

Робота в зошиті

Робота в контурній карті

1.

Біосфера

§17

Скласти своєрідний біосферний паспорт довільно обраної території(ґрунти,тип рослинності, тваринний світ, напрямок господарського використання),зазначивши чинники саме такого набору показників.

 

2.

Грунт

§18

Виписати терміни.

Дослідження: деградовані ґрунти: причини і перспективи використання

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар