Дистанційне навчання з географії з19.04. 2021 р. по 07.
05. 2021року
6 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Біосфера і ґрунти. Складові біосфери |
§55 |
Виписати терміни. Виконати завдання 7 стор. 203. |
|
2. |
Властивості грунтів. Вплив господарської діяльності
людини на грунтовий покрив, рослинність і тваринний світ |
§56 |
|
Виконати завдання 8 стор. 209 |
3. |
Природні комплекси. Географічна оболонка |
§57 |
Виписати терміни. |
|
4. |
Природні зони Землі, їх особливості |
§58 |
Виписати терміни. |
|
5. |
Практична робота 7. Складання опису одного з природних
комплексів своєї місцевості |
§59 |
Практична робота 7. Складання опису одного з природних
комплексів своєї місцевості. Стор. 216 |
|
6. |
Населення Землі |
§60 |
|
|
7. |
Людські раси. Найчисельніші народи світу. |
§61 |
|
Практична робота 9. Стор. 223 |
8. |
Держави – сусіди України на політичній карті світу |
§ |
Завдання 7,8 Стор. 226 |
|
7 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Атлантичний океан. Географічне положення. Клімат і води |
§56 |
|
Практична робота 12. Нанесення географічної
номенклатури океану. стор. 274 |
2. |
Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи
океану. |
§56 |
Завдання з рубрики працюємо
самостійно |
|
3. |
Індійський океан. Географічне положення. Клімат і води.
Рельєф дна. |
§57 |
|
Практична робота 12. Нанесення географічної
номенклатури океану. стор. 282 |
4. |
Види господарської діяльності в океані. Охорона природи
океану. |
§57 |
Виконати завдання з рубрики працюємо в групах стор.282 |
|
5. |
Північний Льодовитий океан. Географічне положення
океану в високих широтах. |
§58 |
|
Практична робота 12. Нанесення географічної
номенклатури океану. стор. 288 |
6. |
Льодовий режим океану. Органічний світ і природні
ресурси |
§58 |
|
|
7. |
|
§ |
|
|
8. |
|
§ |
|
|
8 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Урбанізація , причини, що її зумовлюють. Мегаполіси. Світові
міста. Хибна урбанізація. |
§53 |
Виписати причини урбанізації. |
|
2. |
Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. однонаціональні та
багатонаціональні країни |
§55 |
Навести приклади однонаціональних і багатонаціональних
країн |
|
3. |
Національний склад населення України. Етнічні групи |
§56 |
Визначити етнічні групи , які мешкають в нашій області |
|
4. |
Релігія як явище культури. Світові релігії.
Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні |
§57 |
|
|
5. |
Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів.
Економічно активне населення |
§58 |
Завдання 5 стор. 237 |
|
9 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Транспорт світу. Найбільші морські порти. Міжнародні
транспортні коридори |
§39 |
|
Транспорт світу. Найбільші морські порти. |
2. |
Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Торгівля в
Україні |
§40 |
Завдання 4 стор. 195 |
|
3. |
Світова торгівля. Основні напрямки
зовнішньоторгівельних зав’язків |
§41 |
Виписати терміни. |
|
4. |
Туризм в Україні |
§42 |
Завдання 5 стор.203 |
|
5. |
Туризм у світі. Основні туристичні регіони світу |
§43 |
Скласти рейтинг країн світу з найбільшою кількістю
об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО |
|
6. |
Роль науки й освіти в суспільстві. Освіта. Охорона
здоров’я |
§44 |
Розкрити роль науки і освіти в суспільстві |
|
10 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Особливості господарства. |
§41 |
|
|
2. |
Практична робота 6 |
§41 |
Практична робота 6. Райони видобування нафти, руд
кольорових металів, центри їх перероблення, транспортні магістралі та порти в
Африці.стор.234 |
|
3. |
Єгипет |
§42 |
Скласти економіко – географічну характеристику Єгипту |
|
11 клас
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати§ |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості
виробництва |
§31 |
Завдання стор. 133 |
|
2. |
Дослідження стор. 150( на вибір) |
§ |
|
|
3. |
Хімічна промисловість і машинобудування в
Україні:сучасний стан розвитку |
§32 |
Завдання 1, 2 стор. 138 |
|
Дистанційне навчання з 09. 04 2021 року по 16.04.2021
року
Географія 6 клас
Шановні учні 6 класу,
ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.
№ |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
|
|
1. |
Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду.
Багаторічна мерзлота |
§52 |
Виписати терміни, поняття |
|
|
|
2. |
Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній
корі. Термальні і мінеральні води. |
§53 |
Виписати терміни
|
Позначити райони термальних вод |
|
|
3. |
Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод
світового океану і суходолу |
§54 |
|
|
||
Географія 7 клас
Шановні учні 7 класу,
ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Тихий океан |
§54 |
Скласти план подорожі по океану |
Практична робота 12. Позначення географічних об’єктів
та течій океану стор 262. |
2. |
Органічний світ і природні ресурси. Вплив океану на
життєдіяльність людей прилеглих материків |
§55 до стор. 264 |
|
|
3. |
Острови в Тихому океані, їх походження та природні
особливості |
§55 стор. 264 |
Працюємо самостійно, стор. 267 |
|
4. |
|
§ |
Завдання |
Практична робота |
Географія 8 клас
Шановні учні 8 класу,
ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Густота населення. Територіальні відмінності густоти
населення в світі й Україні |
§51 |
Виписати чинники розселення населення |
|
2. |
Міське, сільське населення. Сільські, міські населені
пункти в Україні та країнах світу. |
§52, 54 |
Виписати класифікацію міст, сіл. |
Позначити міста – мільйонери України |
3. |
Урбанізація. Міські агломерації. Світові міста |
§53 |
Виписати терміни, класифікацію агломерацій. |
|
|
|
§ |
|
|
Географія 9 клас.
Шановні учні 9 класу,
ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті, к/к |
1. |
транспорт і його роль в економіці |
§37 |
Виписати терміни, дати характеристику видам транспорту
України. |
2. |
Транспорт України |
§38 |
Навести приклади найбільших транспортних вузлів України |
3. |
Транспорт світу. Найбільші морські порти. |
§39 |
Позначити на контурній карті найбільші морські порти і
аеропорти світу. |
4. |
|
|
|
Географія 10 клас
Шановні учні 10
класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас
час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Особливості географічного положення Африки. Сучасна
політична карта Африки. |
§39 |
|
|
2. |
Характеристика секторів економіки. Найважливіші
транспортні магістралі. Туристичні райони |
§40 |
|
Позначити на контурній карті найбільші райони туризму |
Географія 11 клас
Шановні учні 11 класу,
ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Сучасні риси економіки України |
§29 |
Практична робота 10. Аналіз секторної економіки України |
|
2. |
Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку
енергетики в Україні |
§30 |
Виписати терміни.
|
|
2.Води суходолу. Річки. Пороги і водоспади. практична робота 6 .Опрацювати стор173 - 176. В зошиті намалювати схему річки і визначити її складові.
3. Живлення і режим річок. Робота річок. Опрацювати стор.176 - 178.Практ. робота 7 стор 178 виконати в контурних картах.
4. Озера.Штучні водойми.Опрацювати стор.179 - 182, практ робота7.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q
5.Болота. Опрацювати стор. 183 - 185. Занотувати в зошиті екологічне значення боліт.
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M
7 клас
1.Дослідження і освоєння материка. Опрацювати стор.192 - 195, Практичне завдання 2 стор 195.
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0
2.Тектонічна будова. Рельєф. Корисні копалини. Опрацювати стор.196 - 202Практична робота 10, стор. 202
3. Клімат. Кліматичні пояси. Опрацювати стор.202 -211.В зошитах виконати практ роботу 11.
4.Води суходолу. Практ. робота 10. Опрацювати стор. 211 - 216
5. Природні зони. Опрацювати стор. 221 - 232.
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M
6.Вертикальна поясність. стор 230 -232
8 клас
1. Природно - заповідний фонд України. Опрацювати стор. 192 - 198, виконати практичну роботу 10 стор 198.
https://www.youtube.com/watch?v=zpzPWqmk6AI
2. Кількість населення. Природний рух. Опрацювати стор. 200 - 203 Виконати практ. роботу 11 стор. 203
3.Зміна кількості населення в Україні і світі. Опрацювати стор. 204 - 209 Виконати практ. роботу 12 стор. 209
9 клас
1.Машинобудування світу. Опрацювати стор. 150 - 155, виконати дослідження стор. 155.
2. Виробництво тканин, одягу, взуття. Опрацювати стор. 156 - 164
3. Харчова промисловість України. Опрацювати стор.165 - 170
4. Виробництво продуктів харчування в світі. Опрацювати стор. 170 - 174, виконати дослідження стор. 174.
10 клас
1.Мікронезія, Меланезія, Полінезія. Опрацювати стор. 164 - 169
https://www.youtube.com/watch?v=Icvlgs7kr9A
2. Америка. Субрегіони Америки. Опрацювати стр. 171 - 175
3. Населення та його розміщення. Опрацювати стор. 176 - 180
4. Особливості господарства. Опрацювати стор. 181 - 187, виконати практ. роботу 4 стор. 187.
5. США. Скласти план екскурсії по США
11 клас
1. Глобальна економіка. Опрацювати стор. 88 - 91
2. Міжнародний ринок товарів. Опрацювати стор. 91 - 96
https://www.youtube.com/watch?v=73zRuKvAZRU
3. Глобальні ланцюги доданої вартості. Опрацювати стор.96 - 99.
4. Особливості розвитку виробництв третинного сектору світової економіки.Опрацювати стор. 99 - 102.Виконати практ. роботу стор 102
5. Політична географія. Опрацювати стор. 103 - 107
|
А
|
Б
|
В
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
Дистанційне навчання з 11.01.2021.року по 22.01.2021
року.
Географія 6 клас
№ |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
|
||||||||||||||||||||||||||
1. |
Будова атмосфери |
§31 |
Замалювати схему газового складу атмосферного повітря та склад
атмосфери – стор. 109, 112 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2. |
Добовий хід температури
повітря |
§32 |
1.Виписати причини зміни
температури повітря протягом доби. Правило: (записати і
виділити) В тропосфері температура
знижується на 0,6˚С на 100 м висоти. 2.Практична робота № 4. 1.
Визначити
температуру повітря на висоті 3 км,
якщо на рівні моря - + 23˚С. 2.
Визначити
температуру повітря на вершині гори, якщо поблизу підніжжя вона
становить + 18˚С. Абсолютна висота
підніжжя гори становить 500 м, а вершини – 2500м. 3.Практична робота №5. 1. За даними календаря
погоди розрахуйте середньомісячну температуру повітря та амплітуду
температури за будь-який місяць. 2. побудуйте графік
температури за даними:
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3. |
Річний хід температури
повітря |
§33 |
Виписати терміни, коротко
відповісти на запитання стор. 120. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
4. |
Атмосферний тиск |
§34 |
Виписати терміни, Правило: (записати і
виділити) У тропосфері з підняттям на кожні 100м тиск зменшується приблизно на
10 мм. рт. ст. Нормальний тиск – 760 мм. рт. ст. Практична робота №4
(продовження). 3.
Тиск на рівні
моря становить 750 мм. рт. ст. Який тиск відчувають мандрівники на повітряній
кулі на висоті 5 км. |
|
|
Географія 7 клас
Шановні учні 7
класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас
час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Антарктида |
§31 |
|
Практична робота |
2. |
Природа материка |
§32 |
Природні багатства, Екологічні проблеми материка |
|
3. |
Північна Америка |
§33 |
Завдання стор. 158 (рубрика
працюємо самостійно) |
Практична робота №9,
стор.158 |
4. |
Тектонічні структури,
рельєф. |
§34 |
Завдання стор. 162 |
Практична робота №9,
стор.162 |
Географія 8 клас
Шановні учні 8
класу, ваші завдання записані в зошитах,
контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас час.
Географія 9 клас.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті, к/к |
1. |
Лісове господарство. Основні
лісові пояси світу. Лісо забезпеченість |
§16 |
Виписати терміни, дати
характеристику лісистості території України за регіонами, побудувати
стовпчикову діаграму. |
2. |
Класифікація мінеральних
ресурсів за використанням. |
§17 |
Виписати терміни,
охарактеризувати в схемі нетрадиційні джерела енергії. |
3. |
Видобування вугілля, нафти,
природного газу. Основні закономірності розміщення родовищ вугілля, нафти,
природного газу. |
§18 |
Виписати основні вугільні
басейни світу, України. Країни – експортери нафти. |
4. |
Практична робота № 4. |
§ 18 |
Практична робота № 4.Позначення
на к/к найбільших басейнів видобутку кам’яного вугілля, нафти , природного
газу (стор. 89 підручника) |
Шановні учні 9
класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас
час.
Географія 10 клас
Шановні учні 10
класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас
час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Австралія |
§29 |
Підготувати повідомлення про
українську діаспору в Австралії |
|
2. |
Австралійський союз |
§30 |
На вибір виконати
дослідження , стор. 163, Зовнішні економічні зв’язки
: Експорт Імпорт Партнери |
Позначити на к\к найбільші
міста Австралії та їх промислову
спеціалізацію |
Географія 11 клас
Шановні учні 10
класу, ваші контурні карти і атласи можна забрати в школі в зручний для вас
час.
№ п/п |
Тема уроку |
Опрацювати § |
Робота в зошиті |
Робота в контурній карті |
1. |
Біосфера |
§17 |
Скласти своєрідний
біосферний паспорт довільно обраної території(ґрунти,тип рослинності,
тваринний світ, напрямок господарського використання),зазначивши чинники саме
такого набору показників. |
|
2. |
Грунт |
§18 |
Виписати терміни. Дослідження: деградовані
ґрунти: причини і перспективи використання |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар